erikaklang

Veckans outfits

Kategori:

Eftersom jag skrev och berättade om olika stilar och så, att ni inte har sett så mycket av min streetstyle här i bloggen tänkte jag att jag lika gärna kan knäppakort på hela veckan outfits. Tänkt, sagt och gjort.  Här kommer veckan.

Måndag:

Replay jeans, kängor från vagabond, tee från Monki och tjocktröja från H&M.

Tisdag:

Converse, Tights från GT, hemmagjord kjol, tee från Cheap Monday, kofta
från BikBok och halsbandet är en present.

Onsdag:

Converse, replay jeans, tee från monki och kofta från Zara.

Torsdag:

Converse (svarta blev det ), samma stackars jeans och Björkvintröja.

Fredag:

Converse, jeans, tee från MQ och tjocktröja från H&M.

Sådär då mina vänner. De där stackars jeansen kommer gå in i väggen snart.
Puss.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    samma jeans hela veckan!

    2008-11-08 | 19:51:55
  • erika säger:

    sv; nej nu lugnar vi oss lite, riktigt så var det faktiskt inte. tights en dag och sen hade jag till och med cheap monday en dag. dock knäppte jag de flesta av korten samma dag och att byta ut jeansen kändes too ansträngade. Men visst, det är mina favvosar. Puss på dig.

    2008-11-09 | 00:29:49
    Bloggadress: http://erikaklang.blogg.se/
  • Alina säger:

    Hoppas du haft en fin kväll! :)

    2008-11-09 | 00:35:36
    Bloggadress: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här: