erikaklang

BANKETT

Kategori: ERIKA/KLANG

Som sagt så var vi på bankett i onsdags och detta var för att det var en mässa på skolan på dagen. Mässan heter Bokorridoren och anordnas av elever på vår skola. Bla Frida som suttit i layout gruppen och gjort massa snygga postrar, biljetter, kort, kataloger. I allafall så är mässan mest för mäklare och mäklarstudenter men jag tycker det var spännande ändå. Massa mäklarföretag ställde ut en monter och anordnade tävlingar och letade nya studenter att rekrytera. Man ska nätverka, nätverka och nätverka. Jag var bara där ett tag då det egentligen inte var för mig ju. Så jag, Kajsa och Thea åkte till Kajsa, köpte med oss glass och åt på hennes balkong och fixade oss tillsammans. När mässan var slut så var det då dags för banketten som anordnades i salen svansjön på Scandic Triangeln. Riktigt fint. Först var det mingel med bubbel och sedan slog vi oss ner vid borden för 3 rätters. Man satt blandade studenter med företagare, åter igen för att nätverka. Vid maten var det även underhållning av en killa som körde lite standup. Riktigt rolig! Men när maten var slut var det dags för efterfest. Borden bars ut och de fixade ett stort dansgolv och då hade vi som roligast! Dansade länge, knäppte fula bilder och satt och snackade. När klockan sedan slog 3 och de skulle stänga kände vi oss alldeles perfekt nöjd med kvällen så då gick jag och Adam och käkade innan vi gick hem och sov. 
Har inte många bra bilder från den här kvällen asså vilket är lite synd. Kände mig riktigt snygg hehe. Vågade mig ut med lockigt hår för första gånge och satan vad jag trivdes. Allas lockar brukar ju jämt åka ur men mina satt verkligen där som satt! Till kockarna blev det en svart sminkning för att dra ner på sötheten från lockarna. På kroppen hade jag svarta byxor med vida ben och hög midja i lite sådär silkigt tyg, och till det en kort och silvrig topp med lite ärm. Skorna har jag ingen bild på tyvärr..
Blev en tur upp till dj-killarna även denna gång. Åh det var så kul när alla var så finklädda!
Våningen och Villan hade ställt dit en fotoautomat och jävlar vad kul vi hade i den. Ser ju för hemsk ut på bilderna men ett riktigt roligt sätt att spara minnen! 
Haha. Den här kan ju få avsluta och sammanfatta hur sjukt roligt denna kväll var! Vill bara göra den om och om igen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: