erikaklang

PROMENADERNAS/MÅNAD

Kategori: ERIKA/KLANG

Hörrni det händer så mycket just nu så bloggen kommer i kläm lite. Vet inte riktigt vad jag ska börja någonstans. En gemensam faktor för den senaste tiden är ju vädret. Fy satan vad fint det har varit! Supervarmt så man kan sitta itisha ibland liksom. Har varit ute på oändligt många promenader och löpturer. 


Den här gången promenerade jag bort till nya lägenheten och checkade av området riktigt ordentligt. Närmaste gymmet, affären, hur långt från skolan och centralen. Haha gillar att vara förberedd. 

Det är från en eftermiddag mitt i veckan där det var så sjukt varmt! Promenerade ner till kanalen bakom Centralstationen och satte oss här vid vattnet och solade länge. Det verkligen luktade sommar och vinden hade en sån där riktigt skön värme, som en sommarbreeze. 

 Den här skönheten är från en morgon pw ca kl 8. Härligt att börja morgonen så! 
Det är är från i torsdags. Vi var ju på bankett på onsdagen så vi var rätt trötta men vädret var ju så underbart så man var ju tvungen att gå ut. På förmiddagen gick vi till andra sidan stan bort till Kajsa för att hämta mina saker som jag lämnat där när vi åkte till banketten. Gick sen längs gågatan och satte oss vid en trappa ner mot kanalen där det var helt vindstilla. Åt varsin frukt, solade, läste tidningen och tittade på folk. När vi väl var hemma åt vi lunch bara och sen längtade vi ut. Packade väskan med kaffe och en filt och gick ut här utanför vår lägenhet och satte oss på en brygga vid havet. Underbart härligt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: