erikaklang

NYBÖRJARE

Kategori: ERIKA/KLANG

Alla hjärtans dag inföll ju i fredags. Bara för att man har pojkvän betyder ju inte det att det blir något romantiskt av det. Tredje året ihop med Adam var också tredje året som vi inte firade på något sätt. Varje år har vi haft träningar och matcher på denna dag men vi klarar ju oss prima ändå. Har underbara vänner att hämta kärlek från ju! I fredags var Frida min dejt. Vi ville göra något kul och galet som vi inte gjort förut. Typ hoppa fallskärm. Men det var väl lite väl och lite kort inpå osv, så vi köpte en duk och massa färg och penslar. Fortfarande något vi aldrig gjort men lite lugnare. Öppnade en flaska vin och lät inspirationen flöda. 
Det gick sjukt sakta för mig.. Hände inte ett skit på väldigt länge. 
Här hade jag kommit igång serrni.
Sen flöt allt på bara. Detta var väldigt roligt faktiskt. Lätt något jag vill göra om. 
Här är vi klara! Det blev en liten ren för mig och Frida gjorde en riktig känslotavla. Fint!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: