erikaklang

2 STYLES. 2 WAYS TO LOOK.

Kategori: ERIKA/KLANG

Jo, det har säkert funderats och jag tänker på det själv.
Men så här är det. Ibland så vill jag köra på mer streetwear stil, ha sådanna här skor och gå med sådanna här kläder.

Stora t-shirtar, munkjacka osv.
Men ibland så drar jag till och går omkring i värsta mode outfiten.Typ så här. Kängor och kedjor á la Givenchy.

Drömmer om Balmain, Balenciaga, Zac Posen, Alexander McQueen och Alexander Wang. Suktar efter sådanna här slags skor, paljett-jackan från Balmain, att trippa runt i päls eller att se ut som Agyness.
typ såhär.

Ibland sitter jag och läser modetidningar i timmar och kollar på tusentals klipp från olika fashion weeks, men ibland så drömmer jag mig bort till fjällen och läser massa skidtidningar,

kollar på klipp med dösnygga killar som åker skateboard eller hoppar med skiis i parken. Jag är liksom som två personer. Fast inte till sättet. Jag har två intressen, två stilar. Egentligen inget att fundera över. Men så här är det. Ni får hänga med på båda sidor. Ibland kör jag street, ibland fashion. Fast det är klart man kan se fashion, man kan se fashion i allt, bara man vill.  Det var bara det jag ville säga. 2 styles, det är nog jag. Puss.

Kommentarer

  • rebban säger:

    man ska inte följa någon stil, typ "jag kan inte köpa den där, det är inte min stil" fast man tycker det är snyggt. that's it. jag själv har minst 5 olika stilar och det varierar tydligt från dag till dag, men jag suktar inte efter att se ut på något speciellt vis. Gossipgirl-kontorsflicka-sk8ergirl-streetstyle-lite små fjortis-modernt.. u know, man bär det man gillar.

    Puss på dig erika

    2008-10-26 | 23:04:57
    Bloggadress: http://stylefile.devote.se
  • Anonym säger:

    instämmer instämmer, fashion är det man själv tycker om och sätter på sig!

    2008-10-27 | 12:49:29
  • erika säger:

    anonym; jo precis. kunde inte ha sagt det bättre själv. :)

    2008-10-27 | 22:30:19
    Bloggadress: http://erikaklang.blogg.se/
  • Jennifer och Linnéa säger:

    Härligt att någon kör sitt egna race :)

    2008-10-27 | 22:34:45
    Bloggadress: http://sweetnothing.blogg.se/
  • rebban säger:

    "anonym; jo precis. kunde inte ha sagt det bättre själv. :)"

    skratt!

    2008-10-28 | 19:17:15
    Bloggadress: http://stylefile.devote.se

Kommentera inlägget här: