erikaklang

LUGN/HELG

Kategori: ERIKA/KLANG



Bilderna här får representera fredag och lördag. Har tagit det riktigt lugnt dom här dagarna. 
I fredags gick jag över till skolan för att skicka in mitt arbete som har legat klart i några dagar. Efter det möttes jag, Annie och Frida upp och tog en kaffe på mysiga kafferosteriet. Det blev en fika på 2 timmar ute på deras innergård fylld med massa snack, men när tårna började frysa gjorde vi en runda på stan. Dock utan någon shoppinglycka men det kanske var lika bra. Avslutade sen dagen i soffan framför tvn med Adam och några chokladbollar. 

På lördagen vaknade jag upp med redig halsont, men som tur var hade jag inget planerat så kunde bara vila. Gjorde lite nytta här hemma istället och städade. Ett par fina påskliljor har fått flytta in också. Även lördagskvällen slutade i soffan framför tvn med Adam, fast den här gången med små chokladfyllda ägg. 

Lagomt fartfylld helg efter en fartfylld vecka. Får se vad denna söndag har att bjuda på!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: