erikaklang

SORRY

Kategori: ERIKA/KLANG

Sorry guys! Finner inte inspiration till att blogga över huvudtaget. Inte ens att läsa mina favoritbloggar. Kanske inte är så konstigt med tanke på att jag inte känner för någonting längre. Vill inte bara vara hemma, vill inte heller jobba, inte plugga, inte gå på stan, hittar ändå inget jag vill ha, inte måla. Har liksom ingen lust till någonting. Det enda jag vill är att träna, men det kan jag inte då jag har åkt på en härlig förkylning. Och äta, det går himla bra det. Letar efter ett tecken eller något. Vill ha något att se fram emot, en resa, en konsert, en långhelg i stockholm. Har inget planerat. Går och drömmer om julen för tillfället, och födelsedagen en vecka innan det. Har liksom inget annat att se fram emot. Nä, nu ska jag bädda ner mig och fortsätta kolla på film och deppa lite till. Hej.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: