erikaklang

HARD/WORK

Kategori: ERIKA/KLANG

 
Tar tillfället i akt att blogga lite under rasten. Det enda jag skulle behöva göra nu egentligen är att plugga. Har högskoleprovet på lördag och på måndag släpps min tenta. Dör. Den enda dagen i veckan jag har ledigt från träning är tisdagar vilket har blivit min riktiga pluggdag. Denna försvann dock den här veckan då jag hade möte med innebandyn. Sitter nämligen i spelarrådet i laget också så var tvungen att gå på det för att vara med i några beslut. Nä, hade tänkt att det skulle vara slutgnällt nu. Jag har ju valt detta själv. Jag skulle ju kunna sluta på något för att få mer tid. Skulle tex vilja ta upp den härliga gym-anda jag hade förra året, men nu finns inte tiden. Allafall, jag vill ju inte sluta med något så det är bara att köra på. Dessutom tar kursen slut vid jul och tills dess är det ju bara två månader nu. Alltså bara två månader med slit till. Det fixar jag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: