erikaklang

MÅNDAG//2012/05/28

Kategori: ERIKA/KLANG



Detta är jag i mitt mysar-ess. Tänker jag tillbaka på veckan som varit så har jag fasen myst jävligt mycket. Långhelgen som var minns jag mest genom vad jag stoppade i munnen. Bara gotta och alkohol så på från lördagen sprang jag på gymmet fram till torsdagen. Då tog verkligeheten över och ingen tid fanns. Jobbade bara torsdag och fredag men satans vilken värme det bjöds på! Sjukt glad att jag jobbar mycket utomhus dagar som dessa.

Den här helgen har varit en lugn helg. Avslutade veckan med afterwork med tjejerna på brända, åkte sedan hem och käkade med familjen och träffade sedan adam som varit borta några dagar. Det blev en kväll under täcket med B&J-glass. Lördagen spenderades i boulongern för att hjälpa pappa att fixa lite med hans herrmiddag. Käkade lunch på nian och hängde lite med brorsan. Även lördagen blev en myskväll i sängen med adam. Det var ju ESC på tv, hehe. Gårdagen bjöd ju på så satans fint väder så vi packade ihop lite nödvändigheter, gick förbi konsum och köpte matsäck och lade oss sedan i boulongern för att bättra på brännan. Där låg vi tills vi svettades alldeles för mycket och det var dags att åka hem för lite morsdagsfika. Bevisade även för adam som är jordens badkruka hur det ska gå till så vi gick ner till ån här nedanför och hoppade i. Tog några simtag iallafall. Och huvudet doppades såklart, annars räknas det ju inte!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: