erikaklang

HELGENS/BRAVADER

Kategori: ERIKA/KLANG


Mös med kussen på fredagskvällen då båda var lite krassliga, körde en sleepover och tog sedan med oss morsorna till Valbo Köpcentrum på lördagen.


Fick med mig dom här kärlekarna hem.


På kvällen förade vi fint hemma hos lisa med drinkaton. 10 sköna brudar och boys. 5 av varje. Lyckades splittra oss nere på stan men jag och david hakade på maja och hennes haff. Vid halv 2 tyckte jag att jag var färdig med att vara tredje hjulet, (hade ändå parat ihop dom färdigt) så gick och fick mig lite skoj själv.


Älskar att vakna såhär....


Fräshade till mig, drog på mig mössan och åkte sedan för att titta på hockey i läkerolen. Efter mycket tjat fick jag med mig sanna och ida. Fick locka med godis.. När jag hem halsade jag i mig litervis med cola zero, tittade på fotboll och söndagsmyste som man bara kan på söndagar. Familjen som varit i hofors hela dagen pga att brorsan lirat fotboll kom äntligen hem med mat när klockan var halv 9. Svinhungrig. Tröck i mig två maxboxar och halsade lite mer cola.

KANONHELG.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: