erikaklang

WEEKEND

Kategori: ERIKA/KLANG

Oj, shit grabbar! Dagarna har gått så himla fort.. Tänkte sammanfatta min sport-helg lite bara.




Pappa var i Spanien på begravningen så jag, mamma och brorsan åkte till Hille IP och tittade på A-lagsmatch på fredagskvällen. Hille IF mot Sjötull. Rätt kul att killen som var bäst på plan, som fick 3 stjärnor i tidningen är 95:a och spelar annars i brorsans lag. Mål gjorde han också. Även att dom som satt bredvid oss pratade om honom hela matchen, trodde han var 92/93a och öste beröm. Iallafall, efteråt åkte vi hem och dog i soffan till idol.


Har spelat innebandycup hela helgen nämligen. Oturligt nog så fick jag jordens lårkaka bara 5 min in på första matchen.. Dessutom var vi för några för att kunna kliva av, plus att jag är ju så bra så dom behöver mig, haha, nä men, så det var bara att bita ihop. Bita ihop som satan med andra ord, och halta runt..


Kom hem ganska tidigt i söndags så jag följde med mamma till IP igen. Skulle mest dit och äta lunch men blev kvar i 3 h. Det var ju fotbollens dag så det fanns massor att titta på. Så det blev två luncher.. Lika bra det.

Idag har jag tagit tummen ur röven och haft körlektion. Gymmade efter det och nu åker jag in för att cutta håret lite. Behövs! Hörs.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: