erikaklang

MÅNDAG//2011/09/20

Kategori: ERIKA/KLANG






Vaknade och gjorde en hejdundrade god frukost med smoothie och det godaste stenungnsbakade brödet.
Annars så har jag kört fram och tillbaka över hela staden och gjort lite ärenden. Stannade och käkade sushi-lunch på Gabai med farsan. När vi väl kom hem dog jag i soffan till Almost Famous och den här snyggingen Billy Crudup. Efter en timmes vila packa man väskorna för att köra ett riktigt jävla Afrodans pass på gymmet med härliga tjejligan. Ni ser ju snyggingarna på bilen plus instruktören längst till höger. Har ju levt med galen träningsvärk i mage pch rygg efter gårdagens pass och det lär ju bara bli värre tills imorgon. Uh. Gick tillsammans till innebandyn och körde en träning där också. Kvällsmös och åt lite gott när jag kom hem medans jag tittade på dagens missade idolavsnitt. Tänkte sova nu snart, imorgon ska jag på äventyr.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: