erikaklang

17/OKTOBER/07/08/09/10

Kategori: ERIKA/KLANG

Har ju ändå bloggat rätt länge ja.. Tänkte att jag tillsammans med er ska titta tillbaka ibland vad jag gjorde just detta datum de senaste åren.

17 oktober 2010
Då jävlar var jag igång. Postade 5 hela inlägg. Dock två med bara bilder men ni ska få se lite text ändå. Bilderna funkar inte liksom..

CONGRATZ/GRANDPA

Min fina farfar som bor i Torrevieja i Spanien har gift sig med Ulla, som alltid varit farmor 2 för mig. Fint. De ska nu åka på smekmånad till Valencia. Och spela boul, eller petanka som de kallar det. Gulligt. Det gör de varje dag (om de inte matar katter, går på marknader, babblar med spaniorer och nordenbor, käkar tapas, sveper öl, kör svarttaxi, tar promenader osv) och det är deras absoluta favorithobby. De åker på tävlingar med massa andra pensionärer och vinner fina priser, oftast i form av sprit. hehe. Iallafall, GRATTIS!
2010-10-17 @ 21:51:20 PermalinkIM/AWESOMEKommentarer (0)Trackbacks ()


PIZZA/OCH/FUCKING/COLA



Har gjort något sjukt idag. Har stoppat in två av de saker jag avskyr (avskydde) mest i munnen. Har nämligen ätit pizza och druckit cola till middag. Sjukt. Banan, avocado och korv finns fortfarande kvar på hatlistan.
2010-10-17 @ 20:19:24 PermalinkIM/AWESOMEKommentarer (0)Trackbacks ()

Haha, älskar numera cola. ÄR EN DROG! Och pizza käkar jag på, OCH KORV! Mmmm. 

SÖNDAG/2010/10/17



Gick ut och gick en sväng igår, förlorade mot tanter och vann sedan duschtävlingen mot ida. Sedan lagade vi mat, kikade på tv och åt chips-och-dipp. Precis som en myskväll ska vara med sin finaste vän.

Idag lyssnar jag på de här:



pinks och mcr nya, ifall ni inte visste..


17 oktober 2009
År 2009 var jag kär upp över öronen och postade listor titt som tätt. Två fina inlägg från den 17/10.

BESATT/AV/TATUERINGAR/UNDER/ÖVERARMARNA//GAH


ph: via fashionistaa

2009/10/17

Stop Saying LOL
ph: via wordboner.com

Dagens vill ha: Snö Dagens klädsel: Svarta tighta jeans, stoor t-shirt och skjorta. Skinnjacka, halsduk och converse till det. Dagens frisyr: Dötrist som vanligt. Dagens låt: Santa Esmeralda - Don't let me be missunderstood Dagens köp: 3 st skjortor, en härligt stor dunjacka och presenter Dagens humör: less. Dagens planer: vaknade hemma hos ida efter kvällen där, åkte till stan med mamma, kollade på fotboll och inte så mycket mer än så. Dagens vackraste: MATTIAS. Dagens längtan: Efter snö! Dagens roligaste: Gårdagen! Någon gång ska jag berätta historien om Emma, den fantastiske hiv-simmaren för er. (och haha nej, hon har inte hiv) Dagens mest irriterande: Inget. Dagens tråkigaste: regn, regn, regn.
2009-10-17 @ 21:55:54 PermalinkLISTSKommentarer (1)Trackbacks ()



17 oktober 2008
Den här dagen postade jag inte ett enda inlägg. Men det var ungefär vid den här tiden vi hade blivit en familj av klassen, hade våran första klassfest hos Tessan och jag gick och var besatt av skid och skejtåkare. Dejtade såklart en av Gävles bästa skejtare då också.

17 oktober 2007
Lider vekligen av att läsa inlägg från den här tiden. Samtidigt är det ju jävligt kul ändå. Kan bara inte ta bort dom.
Jävlar vad stor jag tyckte att jag var när jag gick runt och var 14 och drömde om att få fylla 15 fina år.

Din kycklig vinge!

Först skola då , det hände ju som vanligt inget speciellt . Men vi har faktiskt en sjukt snygg idrottslärare . Det gör ju alltid skolan lite bättre ;) hah .

Var med ida efter skolan. Vi satt vid matbordet & åt mellis ända sen vi kom hem från skolan tills vi skulle iväg på träning . ÄLSKAR ida . Hon är så söt! , båda var iallafall på skratthumör ,( tur det annars hade den andre svimmat .. ) HÖHÖ , hon började fantisera att hon gick med en kyckling vinge på stan ;'D Som då var jag . :o Hah
då tänkte jag mig såklart henne som en & blev det mycket roligare ;)
När vi väntade på att emma skulle komma & hämta upp oss så skulle hon leka kurragömma, medans jag stod & sköt lite . HON VAR SÅ FUL! haha . När det sedan var min tur gömde jag mig bakom bilen men efter ett tag vågade jag inte sitta där isåfall hon skulle komma & skrämma mig ! Jag hatar det ! Haha , det låter som att vi går i 3:an men skitsamma. Vi hade iallafall superkul ! :)

Med det var faktiskt otroligt jobbigt att träna idag. Ibland känns det ju som att man kan springa hur långt som helst , men idag kom jag ingen vart alls! Och just idag skulle vi ju såklart köra tåget. Ni vet då man är många som är i ett lag & så börjar en person att springa & så ska man hämta upp alla eftersom .. Sedan ska man släppa av alla också. Jag var iallafall helt DÖD .

Jaja väntar bara på greys nu , såg att det stod i tidningen att Callie hade någon hemlighet att berätta . Kan knappt vänta! see ya .

Kommentarer

  • ida säger:

    Åhhh din lilla kykling vinge! <3 Älskar att köra duschtävlingar mot dig!!

    2011-10-18 | 11:44:56
    Bloggadress: http://idanordins.blogg.se/

Kommentera inlägget här: