erikaklang

FREDAG//2011/10/08

Kategori: ERIKA/KLANG

(Skrev detta igår kväll men det kom aldrig fram.. Kommer nu istället!)


Det är fredag oc har legat i sängen sedan 00.00. Lite Harry P har man läst och lite spel har man spelat.

Mötte iallafall brorsan på stan vid ett för att gymma. Gick och köpte favvomaten sushi till lunch och smög in på Sea Fun medan vi väntade på bussen. Hälsade på Teddan, Adam och Max lite och brorsan provade ut några jackor.

När vi kom hem var jag svenskafröken ett tag och hjälpte till med några utvärderingar. Några sådana har man ju skrivit i sina dagar... Med MVG i både svenskan och info&layouten så kunde han ju inte fått en bättre hjälpare. Haha!

Det har varit en riktig familjefredag idag. Alla har bara varit hemma. Vi käkade tacos framför tvn och Sverige-Finland matchen och sedan fixade bror och jag kvällens fika. Bakade härliga toscakakor och dom kunde inte ha blivit bättre! Såg sedan idol och bara mös i soffan.

Har seriepremiär imorgon och det ska bli riktigt skönt att komma igång igen! Bortamatch imorgon mot Långshyttan kl. 14.00. Fint!

Ligger i sängen och skriver lite men armarna är så sjukt jobbiga att hålla upp.. Träningsvärk och helt utpumpade. Ni vet hur det brukar kännas i kroppen efter att man varit ute och åkt båt en hel dag? Allt bara gungar liksom när man lägger sig i sängen. Så känns det nu, fast jag sitter i olika maskiner.. Helkonstigt. Kallas tydligen jamaicanen av mina innebandyvänner också. Snyggt. Och tack!

Kanske är dags att somna nu men jag ligger och följer hur det går för Red Wings.. Får väl se imorgonbitti helt enkelt. Godnatt vänner!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: