erikaklang

LÖRDAGS

Kategori: ERIKA/KLANG



Spelade troligtvis min sämsta match på väldigt länge i lördags.. Kanske inte så konstigt med tanke på den sjukling jag varit på sistone. Hade noll ork, koncentrationsförmågan var låg, huvudet bultade och jag hostade som en galning. Efter varje byte kom jag in med en öken i käften. Samtidigt var jag oerhört taggad! Allt blev liksom bara en frustrerande soppa. Vi vann iallafall med 9-1. Underbar seger.

Efter matchen åkte familjen och kusinerna till mormor för namnsdagsmiddag. Hade namnsdag i lördags sörrni! Stannade i hennes soffa med de vuxna medan de unga en efter en droppade av för roligheter. Mådde riktigt dåligt efter matchen igen.. Hade planerat utgång med härliga brudar men det gick inte. Förjävligt med tanke på hur jävla länge det nu kommer dröja innan det händer igen.. Typ på födelsedagen det..

Efter Så mycket bättre flyttade vi hem till vår egen soffa. Gottade i oss de nya Crunchos-påsarna. MMmmm.. Sjukt gott! Och så litervis av drogen också. Cola Zero. Blev en tidig kväll och nästan 12 h sömn på det.

Kommentarer

  • elin din idol säger:

    nog för att jag är djupt besviken att du inte nämnt att du har en blogg. jag som hade varit en sådan trogen läsare!? men du va grym på matchen, med elr utan sjukdom dominerar du!!!!!!!!!!!!!!

    2011-11-21 | 22:59:45

Kommentera inlägget här: