erikaklang

JULEN/ÄR/HÄR

Kategori: ERIKA/KLANG

Jag är ju helt galet julkär jag. Höll på att gå i taket idag bara när jag förljde med mamsen till rusta. Tyckte nämligen vi skulle ha allting hemma. Tänk den dagen jag flyttar till eget och får bestämma själv vad som ska finnas i huset. Satan vad juligt och fint det kommer bli då. Typ minst en gran i varje rum..

Längtar till julen så jag håller på att slå runt. Dricker så mycket glögg och äter så mycket pepparkakaor att det blir gnissligt i kistan. Köpte mig en chokladkalender idag också. Och mamma drog till och köpte mossa. Blir som ett barn igen varje jul. Ett litet barn. Tittar fortfarande på julkalendern varje morgon! hehe. Årets verkar riktigt spännande faktiskt. Tjuvarnas jul. ÅHhh. En julsaga i Charles Dickens anda liksom.


via: här

Kommentarer


Kommentera inlägget här: