erikaklang

FASHIONISTA/GRANDMA

Kategori: ERIKA/KLANG



Hittade den här hos min forna fashionista till farmor när vi rensade lite i hennes lägenhet. En väska som ser ut som en ihoprullad tidning. Hur cool?

När jag var mindre följde jag alltid med henne till stockholm och gick på årets modemässa då hon köpte in massa kläder till hennes affär. Jag åt ton av godis, snackade med tanterna, sörplade soppa, töck till om kläderna, såg på fashionshows, beundrade modellerna, diggade musik och samlade på mig allt som var gratis. Väskor, pennor, broshyrer, läppsyl osv. Haha. Det spelade ingen roll att jag hade brutit foten och gick på kryckor, jag skulle med!

Äh, det är fredag och jag ligger i soffan och kollar på På spåret. Vuxet. Dricker nog någon liter cola också innan kvällen är slut. Match imorgon. Bye.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: