erikaklang

DE/FINASTE/JAG/VET

Kategori: ERIKA/KLANG




1. alltså dom där crazy bilderna jag pratade om. känner mig inte ens redo att ta tag i dom. den kvällen var sjuk. och perfekt. perfekt avslut på en perfekt sommar!

2. det var fasen tropisk värme här idag. är alldeles röd om snoken trots att jag inte ens legat ute vid poolen idag. jag och emma höll på att avlida när vi gick med resväskorna till bussen.

3. fick en kärleksförklaring, på härliga norska. det var något nytt! men fint. vem blir inte glad över att få höra att man är så deilig, hyggelig, søt och allt det där.. att man har de finaste ögonen han någonsin sett. att man är speciell och önskar att jag inte skulle åka osv.. ni vet hur det är.. det var fint iallafall.

4. har sådan konstig känsla i magen.. ska bli så otroligt skönt att komma hem samtidigt som det svider så jävla hårt att lämna alla underbara människor man lärt känna här! måste åka tillbaka och hälsa på. och de svenskar som varit här som vi hängt med, åh. vi har redan planerat reunion. känns så sjukt att säga farväl till folk som man spenderat hela sommaren med tättt som satan och veta att man kanske aldrig någonsin kommer se dom igen. fan.

5. michael, som är på guttetur i stockholm under helgen, vill bjussa på middag imorgon som avsked. vet inte hur man ska lösa det bara. han, ali och kristoffer vill ha med oss ut också. fan vad vi vill, men det funkar inte. söta guttar det där.. vi har kommit så nära och fan, jobbigt att lämna.

6. ja jag vet. är sentimental ikväll. vi lämnar kristiansand imorgon bitti. fasen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: