erikaklang

NU/KOMMER/BILDERNA

Kategori: ERIKA/KLANG


clara och gabby


hatar verkligen fåglar och så blir man tvingad att se den här jäkeln varje gång man går till och från bussen. har till och med drömt en mardröm om den..


snygga brudar


har tydligen aggressionsproblem säger dom. och att jag svär ofta. troligt!?


julia


tog en fin prommis i kvällssolen in till stan för att fixa nytt busskort, besöka kiwi, köra en förcheck på torvet och möta upp natalie.


det är ett ståtligt mcdonalds det där kan jag säga.


charlotta, evelina och charlotte


gabby, julia och clara


bland det roligaste som finns är när helt okända människor kommer fram till mig, pickar mig lite på axeln, och frågar om de också får vara med på kort.


girls påväg till tollbodgata 7


charlotte och godan


och jag och michael


natalie och gabby


robert och natalie


hey macarena!


drag


martina, emma och charlotta. balkonghäng.

hade sjukt kul och var lite för upptagen med annat än att knäppa kort så det finns inte så mycket. hehe.
satan vad jag kommer sakna alla när man åker hem......

Kommentarer


Kommentera inlägget här: