erikaklang

UNDER/V/4

Kategori: ERIKA/KLANG

under vecka 4 har jag fått för mig att knäppa på det här sakerna.


en frukost


gick in på andra boken i måndags


hade träning


pluggade massa matte


ätit frukt tills jag spytt. typ.


skickat iväg brorsan på dans med högstadieskolor


åt ur aladdinasken innan frukost


bevis på att jag och emma vann mot emil och coop-matte


en till frukost och ja jag tycker om makrill i tomatsås


mös omkring nyvaken i min the kooks t-shirt en morgon




åkte till mormor och löste lite korsord. bra att man har problem med såna som är för barn som går i femman. fick skäll av mormor och läste sen att hjärngympa är den bästa motionen.. pfff.


det har bjudits på semlor också


ännu en frukost, och ja, jag tycker om välling och salami-brie macka.


taggade och åkte iväg och spelade match.
nu åker jag på träning. bye.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: