erikaklang

JAG/ÄLSKAR...

Kategori: ERIKA/KLANG

Vet ni vad jag älskar?
Jag älskar att komma hem efter att ha förlorat en match och , om vi tar det nerifrån, upptäcka att strumpan inte längre är vit på tårna, utan röd på grund av allt blod, ha en regält stukat fot som stelnade till hårt så fort jag satt mig i bilen, att ha en hälsena helt avskavd utan hud , att ha en så stor bula på smalbenet att man inte trodde det ens gick att ha en så stor, med massa köttiga märken såklart, att ha fått jordens lårkaka, att ha knäckt höften, att det dryper blod från ett finger och att, sist men inte minst, ha en bula i bakhuvudet från en klubba. Älskar verkligen att det tar en timme att röra sig från vardagsrummet till köket för att hämta ett glas cola. Älskar att det svider så in i heliga maria att bara duscha. Fan vad jag älskar den här lördagen.. Nu ska jag fasen sova (om jag kan ligga på någon sida) och låta det bli söndag någon gång. Lovar att inte gnälla mer då........

Kommentarer


Kommentera inlägget här: