erikaklang

SWEET/MINORITY

Kategori: ERIKA/KLANG

Har sprungit på stan alla dagar den här veckan av olika anledningar och ärenden. Har fått med mig två saker från rean bara. En brun/beige skjorta och ett linne av jenny skavlan. Ganska bra jobbat.

Igår kväll var jag på releasefest på Rack n' Roll då Sweet Minority släppte sin första skiva. Ni som hängt med kanske minns att jag i december 2008 hängde lite med sångaren i bandet och skrev här på bloggen att jag lyssnade på dom innan det ens fanns några riktiga låtar (lyssnade bara på småsnuttar som han skickade till mig via msn hehe) och att jag skrev att ni skulle komma ihåg vart ni hörde det bandet först. Kul för dom att det äntligen blivit med skiva.
Här har ni en låt som finns på spotify: Sweet Minority – Castle Of Sand

Önskar jag kunde lägga ut alla små snuttar jag har i en mapp här på datorn som sedan har blivit helt grymma låtar. Har även texten till Castle Of Sand här på ett doc innan den blev klar. Ett fint litet utkast.



bild ur arkivet

Men hey, såg att om man söker på bandet på google så hittar man till min blogg på tredje bilden. Jocke som skejtaress.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: