erikaklang

JÄVLAR/VAD/ROLIG/JAG/ÄR/IDAG

Kategori: ERIKA/KLANG



Hallå grabbar. Har inte haft tid och bloggat för jag har varit på så jävla mycket dejter. Fast haha nä, var i Stockholm och shoppade med morsan igår. Kom inte hem med mycket mer än en skjorta/blus, en tunn stickad tröja och ett litet halsband. Inte så mycket, men det gör ju inget heller. Var ändå och shoppade med nordin i förrgår och kom hem med en skjorta och en långärmad tröja och snart glider jag ner till hälriga götet för att träffa norge-svenskarna. Blir nog lite shopping då också vaa. Och nä, ni lär inte få se så mycket av dom här kläderna inte. Det var ett tag sedan jag höll på med sånt.. Räkna inte med det, men ni kan ju ha tur.. hehe.nä. Nu sticker jag ut på pw med nordin. Hörs.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: