erikaklang

INGENTING/STÅR/ÖVER/MIG

Kategori: ERIKA/KLANG



Bilderna har Tuva knäppt. Min kamera ligger fortfarande kvar hos nordin. Vet inte ens om de duger att visas haha. Hade det riktigt roligt igår! Började kvällen hos Nordin för att svepa några glas och sedan promenerade vi genom strömsbro till Samuel där han och ca 6 till grabbar väntade + Jonna. Spelade spel, drack och snackade skit. Efter det åkte vi såklart in till stan och slicken. Dansade till svetten rann och klockan slog två. Tiden gick på tok för snabbt. Hade ju som trevligast vid 2 där när det var dags att gå hem. Halsen har inte fungerat alls sedan dess och inte förrän nu mot kvällen kom rösten tillbaka. Har legat i soffan hela dagen och sett fotboll. 3 sköna matcher. Chelseas vinst var såklart skönast. Brorsan och jag lagade middag och senare kom brudarna över så har myst med Nordin, Tuva och Josse hela kvällen. Kanonhelg än så länge! Kyss.


Ps. oooooj vad listan skulle se annourlunda ut om jag skulle göra om den idag. hehe

Kommentarer

  • elfina säger:

    åh va skön blogg du har. Personlig! smyg förbi mig och va med i veckans blogg om du vill. Enkelt sätt att få lite rampljus på sej. Vi ses ♥

    2011-08-21 | 01:13:10
    Bloggadress: http://elfinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: