erikaklang

FREDAG/LÖRDAG

Kategori: ERIKA/KLANG


tuvamalmo

Hallå ligan. Här har ni två bilder knäppta av tuva från fredagskvällen. En på de flesta av brudarna vid middagen och en på mig när klockan började närma sig 12. Hade en galet rolig kväll! Men det resulterade också i att jag var dyngtrött igår. Låg i sängen ända till halv 5 innan jag orkade ta mig upp och jävlar vilken dag jag gått miste om! Klädde på mig och åkte till konsum i bara t-shirt och köpte godis och en glass. Men fan resan dit var så jävla jobbig, trots att jag cyklade i halvfart bredvid två longboardsåkande boys. Hjärtat slog i 190. När vi kom hem fick jag äntligen middag. Äckligt gott med grillat när man inte ätit på ca 24 h! Och eftersom jag led av dyngtrötthet så slutade min kväll i soffan bara framför filmen Trassel. Jävlar vad han påminner om någon.. Idag ska jag ta vara på dagen!...och kanske sluta svära.. Hörs.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: