erikaklang

HELGEN/KORT

Kategori: ERIKA/KLANG



Helt sjukt. Har åter igen haft en galet bra helg! Slog på stort på fredag med den så kallade all-in inställningen. Åt på interpool med laget och körde sedan lagfest hos nilsson med så många viol- och laktitsshots så vi tappa räkningen. Efter det åkte vi till krogen och le gutch levererade åter igen. Sjukt. Fick med oss en 95a och en 94a in till och med. Ding ding ding. Stod ute och frös så länge efter bussen hem så nu är dyngförskyld också.
Igår var jag på Eldklotet med företaget mitt. En stor företagsgala med ca 800 pers, mat och underhållning och vi blev polare med Martin Timell.
Eftersom jag inte hann plugga något igår så vet jag ju vad den här dagen kommer gå till. Fyfan. Har matte c prov imorgon och vad som finns i mitt huvud inför det är nada. Hörs.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: