erikaklang

00.00/LIST

Kategori: LISTS

hur ser din drömpojkvän ut? två saker: brunt hår och bruna ögon. gärna lite skater/skiboy med ett sinne för stil.  har du fått en kyss den närmaste veckan? nej det har jag inte.. hur lång är du ca 169,5 vilken är den senaste film du sätt? kollade nyss på ps. i love you för kanske åttonde gången. när såg du senast din mamma? alldeles nyss. vilken är din favoritplats? åh, jag har så många favoritplatser beroende på humör. men min säng, gärna delad med någon ligger högt upp på listan. hur stor är din säng? lagoma 120, använder bara halva ändå. var vill du befinna dig om tio år? utomlands vad sover du i? trosor. är det kallt har jag en tee också. tycker du om kina mat? jag älskar kinesisk mat. vad är romantiskt enligt dig? åh, svår fråga.. har du någon piercing? örhängen. kan du prata några andra språk än svenska? engelska, svenska, spanska och några ord och meningar på norska, tyska, franska osv. vad spenderar du helst pengar på? skor, snygga kläder eller en resa. vill du har barn i framtiden? när? och hur många? ja, två stycken runt 15 kanske. vad skall du göra imorgon? jag ska åka buss till leksand och spela match, tänkte vinna seriepremiären och sedan käka på donken dansar du i bilen? ohja. vem är den roligaste människan du känner? jag har många roliga vänner. gillar du någon just nu? jag vet inte. vad är det första du lägger märke till hos det andra könet? kläderna, håret och ögonen. och skor, satan vad viktigt det är. ditt favorit sällskapsspel med andra ord. skulle du själv säga att du är lycklig just nu jodå. trivsellycklig liksom. inte på högsta nivån. vilken är din favorit glass ben and jerry i olika smaker. tycker du om att mysa/kela jag älskar. är du en beroende människa? ja det är jag väl.. dator, bloggar, vänner, serien vänner, lippsyl, etc. kan hålla på länge om jag fortsätter där. din största vinst jag vann 1000 spänn på en trisslott. skrapade den på centralen i stockholm medans jag väntade på att affärerna skulle öppna. bäästa tajmingen.  dina favorit svordomar fan, jävlar, fult ihopsatta könsord, skit osv. vad har du ätit idag? mörktbröd med honung i till frulle och kyckling, ris och 3 såser (älskar sås) till middag. Sedan lite godis och fika på det. saknar du något för tillfället? ja. vad skall du göra i helgen? matchen nämn två historiska personer som intresserar dig nej men gud, tyyp.. kurt cobain. han är fan historisk han med. haha. vilken är din sämsta egenskap att jag faktiskt inte kommer på någon dålig. haha. nä men.. fan.. jag vet inte.. hur imponerar man på dig? man får mig att skratta och man får gärna visa upp sig på något sätt. svårt att förklara men jag gillar att titta på när någon gör något snyggt, bra och imponerande liksom. typ skejtar, åker skidor, cyklar eller utövar någon sport. vad har du för ring signal? swedish house maffia - miami 2 ibiza sover du helst ensam eller med någon? det är jävligt fint att sova tillsammans med någon, en pojke alltså, med en varm famn och en arm och ett bröst att ligga på. annars kan det faktiskt vara ruskigt fint att sova själv ibalnd också. vad fick dig att ordentligt skratta senast? igår, hela kvällen med brudarna. vad skall du göra efter att ha svarat på dessa frågor? jag ska fan skriva en önskelista. eller börja på en, så jag inte glömmer bort något viktigt som jag önskar mig när jag fyller och i julklapp, bara för att det blir för mycket att lagra i huvudet. heheh.


via antonia-dirtyglam

Kommentarer


Kommentera inlägget här: