erikaklang

ÅTERKOMMER/JA

Kategori:

Åker till hufvudstaden på sportlovet och känner för att bränna pengar mer än någonsin. F-an asså.

Behöver verkligen en ny halsduk, men den jag vill ha finns fasen ingenstans. Såå.. jag hoppas på h-staden.
Den här ni vet, från GT.

Dock den beiga då.
Och en ny plonka, eller iallafall en att varva med. En beiga ska det va. Får leta mig fram. Monki kan, kanske, kanske inte.
Och ett par feta jeans, t.ex. från weekday.
Och ett kort, stort, maffigt halsband.
Och ett par billiga kängor, svarta, låga, utan snörning.
Och något med transparenta deteljer och en bomberjacka från monki, dock i burgundi. Lite vinröd alltså.


Och skinnbyxorna då, som jag nämnde tidigare.

Nä, jag ska nog komma på något mer. Återkommer med det ja.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: