erikaklang

THE/WEEKEND

Kategori: ERIKA/KLANG


bild av tuva. kika in på tuvas och nordas blogg ifall ni vill se mer. (mina kommer snart, snart, snart de med)

sorry för jävligt dålig updatering guys.
i fredags firade vi norda iallafall. fyfan vad lyckat. 23 härliga brudar, musik, alkoholhaltiga drycker, presenter och massa med gott tilltugg. hon bjöd på snittar från himlen och kakor, kladdkakor, muffins och bullar från något högre än det. universum? drömde om mat hela natten sen. att jag blev portat från ett köpcentrum för att jag åt för mycket. nä men det var iallafall sjukt gott. det bästa jag ätit på länge..
igår så arbetade jag på hårt, tog upp båten och bommen. i iskallt blåsväder. fan. övningskörde också. länge. och på kvällen åt vi musslor och pommes á la belgien. otroligt gott. har fortfarande kramp i handen från putsandet på dom. gick över till norda på kvällen igen för att catcha upp lite om gårdagen. josefin fin fin kom också och mös med oss. den kvällen kunde inte heller bli bättre.. film, godis, bubbel, mys och massa prat. härligt.
nu ska jag packa väskan. åker snart iväg till långshyttan på match i fullpaxad bil. yes.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: