erikaklang

GAMLA/INLÄGG

Kategori: ERIKA/KLANG

Hahaha, sitter och läser gamla inlägg som jag postade första veckan som bloggerska i septemeber 2007.
Här ska ni få se:


näe , inget speciellt alls har hänt ..
näst sista dagen på min prao bara ..  har vell bara packat upp nya saker & sådant shit ;)
åt lunch med brittsorf iallafall , på donken ofcourse ;)
ohhh , christina min handledare tycker jag är JÄTTE duktig :)  *stolt* 
brittan min är på indiska så det är ju bra iallafall :D hon höll på att ramla i lådan med nya varor idag ! 
3 gånger.
hahahahha.

nu väntar jag bara på nilse , hon ska bara äta sen kommer hon & sällskapar med mig ,  eftersom vi inte har nån fys idag känns det konstigt som fasiken , det känns liksom helt tomt .

sen har vi ju skol dm i fotboll imorron :)  mot prolle & sätra . kulkul ,
 
aja ,  nu kommer gulllnilse så .. 

rackarns förskyld så jag kunde inte vara med på skol dm :'/
men aja , inget att göra åt .  tänker inte sabba en hel helg med älskade innnebandy cup för en sketen fotbollsmatch .  never

så jag stack till praoen istället, det är ju sorgligt att sluta nu .  det känns som att jag jobbar där liksom ...
men det gick bra :D .  jag fick klä av & på skyltdockor ;)  bongstyriga jävlar ,  ;)

efter praoen gick jag på stan iväntan på pappa ;)
han skulle komma ner till stan & köpa ett par skor till mig , 
men nej nej. ingen storlek kvar .  som att jag blev förvånad ! ;o  JÄMT JÄMT är der så ..
men jag fick ialafall strumpor & vattenflaska ;o

åh , jag längtar så efter att åka skidor ,  love love
åre var t.ex helt underbart med wetlunds :)

skola & massa trist bara ,
spanska glosförhör
no - sinnerna
matte - räkna räkna räkna , prov nästa vecka .
so - PROV ;;o
PUH

endast  
TRÖK .

efter skolan har vi iallafall innebandy träning :D
blir alltid på så bar humör då :)
älskar det verkligen :*

ärligt talat så har jag inget att skriva . NÅGONGÅNG!
lovar att det ska bli bättre , men skolan är ju inte kul så jag vette fan .
helgerna ska det bli drag på ;)  det lovar jag !



HAHA är det ända jag kan säga..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: