erikaklang

VARNING/FÖR/LÅNGT/INLÄGG

Kategori: ERIKA/KLANG

Förlåt för dålig uppdatering men jag har haft annat för mig. Igår var jag på skolan mellan klockan halv 8 på morgonen till halv 9 på kvällen med en vända hem på en halvimme för att äta middag. Det var nämligen öppet hus på skolan och då lär man ju vara där och visa upp sig.

Efter det gick jag några steg i stormen hem till nordin. Vi firade att vi hade studiedag idag. Låg i sängen och drack hjortronglögg, åt massa bullar och kakor och glodde på tv. Vi somnade snabbt som små barn. Chelsea vann igår iallafall. Tur för dom det..

Idag blev jag väckt klockan 10 av att emma ringde. 20 min efter står hon utanför min dörr. Pju. Kul att börja dagen med att stressa. Gick på ett möte och åkte hem. Kollade på Pelle svanslös och åt pepparkakor i en halvtimme innan jag tog bussen in till stan för att möta mamma. Måste ju ha en ny innebandyklubba. Men, tror ni jag hittade någon? Nä. De två som jag spanat ut finns inte i min längd på någon affär i hela stan, så jag tänkte ju beställa hem en från stadium. Men.... han som har kontakten med föreningar och som kan beställa hem var inte där just idag. Så jävla typiskt alltså. Han är ju alltid där annars och snackar så mycket.

Efter det åkte jag på träning och sen har jag kollat på fotboll hela kvällen. Hahahah, i matchen mellan Panathinaikos och Barcelona så sprang en greksupporter in på plan och ger Messi fingret. Haha, på ett ganska långt avstånd också. Han såg så jävla nöjd ut efteråt. Haha.
Och just ja, efter Rooneys mål på straffen mot Rangers så kom det också in en spelare på plan. Men Rooney fick en kram av honom istället. haha.
Och matchen mellan Real Madrid och Ajax kan vi ju också ta upp när vi ändå håller på. Mourinho leker viskleken med målvakterna som sedan sprider planerna vidare och både snygg-Ramos och Alonso utnyttjar reglerna till max och drar ut på spelet. Bara för att få ett rött kort så att de kan rensas. Bara för att de båda nu slipper vara med på matchen mot Auxerre så de kan vila sig till åttondelsfinalen. Nu helt rena utan ett enda kort också.. Läs om det här vettja.

Måste sova nu. Orkar inte köra på zombie-stilen imorgon igen..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: