erikaklang

MENINGSLÖST/SKIT

Kategori: ERIKA/KLANG

Sushin var fan bland det godaste jag käkat och eftersom att det var buffe käkade jag för en hel karl! trots att jag käkade det i tisdags också. Given favoritmat. Railjamen var nice också, hjälpte fanny att grilla korv. Stannade till på Diléns saluhall i valbo också och köpte finfint kött och svindyr falukorv. Fick ialfall 5 gratisgrejer med oss hem. det är ju så det ska va. hehe. När vi äntligen kom hem så satte jag mig ner och dog. bokstavligt. Läste först om hundar i en tjock bok, sedan om arkitekturen i världen. Rubrikerna och bilderna alltså. Kommer inte ihåg någonting. Var som i trans. Sedan fick jag jul-abstinens och tvingade familjen att dricka glögg och äta pepparkakor med mig. Myspys. Med fotboll på tvn såklart. Nu ska jag chilla vidare i min chillsäng. Lov = säng. Standard. Frågan är, vänner-avsnitt eller fifa? Den som lever får se.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: