erikaklang

FULLA/MUGGAR

Kategori: ERIKA/KLANG

Har haft sjukt mycket att göra på sistonde. Har liksom inte hunnit att kolla på vänner och lira fifa ens. Efter skolan igår käkade jag bara, hårdjobbade (!) på talet och stack på träning. Var så slut när jag kom hem vid 10 att jag inte orkade läsa igenom talet ens. Spelade in mig själv och låg och lyssnade på mig själv istället. Somnade dock väldigt fort! Har ju sån lugn och skön berättarröst ja. Ljuger fan inte nu, har hört det 3 gånger bara idag. Deni. När jag vaknade i morgonbitti och efter att jag gjort mig i ordning så läste jag iallafall talet några gånger. Blev sedan upphämtad av emma och sen hårdjobbade vi med företaget fram till lunch. Sedan hade vi tal. Sjukt oförberedd var jag. Gick ändå hyffsat med tanke på det. Efteråt satte vi in pengar på banken och sprang till bussen hem. Kastade i mig mat och åkte ner med nästa buss. Jobb på schemat vettni. 17-21. Väl hemma skrev jag en massa viktiga papper och packade inför imorgon. Nu ligger jag dead i my bed. Måste spela lite först innan jag kan sova bara. ehhe. Lejtör.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: