erikaklang

MIX/TAPE

Kategori: ERIKA/KLANG




Nu ni ska ni få höra. Man kan tro att jag ligger på latsidan dagar som denna. Men icke. Jag kan kombinera denna chillighet med jobb. Ja. Började dagen med att skruva ihop 3 garderober och en bokhylla, spikade sedan upp 4 tak- och 4 golvlister, plantera squash och rädisor i mitt egna lilla land, solade mig till en räkfärgad hud, stylade brorsan inför date, följde FA-cupfinalen mellan Chelsea-Portsmouth, tog efter det ut löpstegen i sätraspåret, lagade mat- fläskfilé, bulgur, stekta grönsaker som bestod av squash, paprika, kidneybönor och soltorkade tomater och lite lallerstedts pepparsås på det. Avslutade dagen med att cykla med mamma till konsum och köpa godis. Har nu suttit och snarrat i mig det framför sommarkrysset och lite annat. Det ni. Har upptäckt att det är rätt roligt ändå att berätta vad jag gjort om dagarna. De dagar det inte är skola vill säga.

Kommentarer

  • tuva säger:

    jäklar du erika, så där mycket har inte ens jag gjort på hela helgen tror jag!!!! bra där ;)

    2010-05-15 | 23:40:49
    Bloggadress: http://tuvamalmo.blogg.se/

Kommentera inlägget här: