erikaklang

EN/SAK/I/TIMMEN

Kategori: ERIKA/KLANG


10.00

Grötoch skinkmacka till frukost

11.00

Såg dagens julkalenderavsnitt i sängen.

12.00

Jag och brorsan skottade garagetaket

13.00

Klockan ett testade vi min födelsedagspresent. En sak som har två delar. Ett USB att sätta i datorn och en dosa att koppla in i stereon. Detta gör att jag kan styra musiken nere i vardagsrummet uppeufrån mitt rum eller vart som helst. hehe.

14.00

Vi gör oss redo för att åka till kusinerna. 5 min bort.

15.00

Klockan tre satt vi alla framför tvn. Kalle.

16.00

Dags för julbordet.

17.00

Vi fikade på saffrans cheesecake. Jag dööör av bara tanken..

18.00

Tomten kom

19.00

Karl-Bertil Johnsson som vanligt


20.00

Julklappsspelet och jag kammade hem 4 paket. yes.

Vi fortsatte med det tills klockan var 9, satt och småpratade och tiden gick. Klockan..

24.00

Satte vi igång att spela fotbollsspelet axel fick. Satan vad han briljerade..

Så såg min julafton ut ungefär.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: