erikaklang

BACK/FROM/"SHOPPINGHOLM"

Kategori: ERIKA/KLANG


hannamw

Köpte mig äntligen ett par sådana här Palladium idag när jag var i Stockholm. Som jag suktat. Gjorde också helt otroligt mig av med presentkortet jag fick i julklapp av b-frienden jag hade då. Haha, att de har legat i plånkan sedan dess också väntat på att få bli bränt. Så allt som allt kom jag hem med dojjor, två skjortor, en vit t-shirt och tygväska. Helt okej. Var även och klämde lite på Acnes - Pistols, Admire & Hybria. Sistnämda är kärlek. Pure love. Gå in själv på Acne och kika så får ni se. Rider är också klockrena, hehe.

Just ja, såg ju värsta kändisarna idag också. Först såg vi Henrik Dorsin, ni vet han som spelar den där fryga grannen i Solsidan. Sedan när vi fikade på VeteKatten satt vi bredvid självaste Nic Schröder. Han som sjöng Hej Hej monika med Nic and the family, han som hade sommarlovsmorgon, Hej hej sommar, för några år sedan och han som spelar gängledaren Jonas Mitander i filmen Hata Göteborg om ni sett den. G-rymt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: