erikaklang

SUNDAY/SANDUY

Kategori: ERIKA/KLANG



En dag som denna har jag bara kollat på fotboll mellan 3 och 5. Hille förlorade så det var ju inte skitkul att kika eller.. Korsnäs tog hem vinsten liksom. Tio p. efter i serien.. Sedan skyndade jag mig hem och gjorde en omelett på bara ett ägg, vilket blev mer som en pankaka och sedan åkte jag till t-bo på möte mellan 6 och 9. Avslutade kvällen med en av de härligaste filmerna någonsin, Stockholm Boogie. Med hoffe som står för musiken. Får dock lite bad feelings efter att man sett den med ett gammalt ragg haha men äh, någon gång ska jag också sitta på det där berget i solnedgång och soluppgång och dricka med underbara vänner för att sedan hoppa från tredje balken på Västerbron. Fint. Ett mål jag har i livet. Det och köra över en fågel. Vi får la se vad det fylls på med. Tjingeling.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: