erikaklang

CON/MI/AMIGA/IDA/NILSSON

Kategori: ERIKA/KLANG


det enda jag har gjort idag är att kollat på how i met your mother och tränat. rääättt skönt. nu när jag duschat och gjort mig lite fräsch igen ska jag agera pojkvän åt nilsson, eheh. hennes karl har nämligen åkt till usa för att plugga och ska vara bort i 4 år. skulle ha gjort mig av med mig själv och dött på dirr. typ. så ikväll kommer hon hit och sen blir det mys och film med B&J-glass. mums.


ps: helt serri. jag kommer sakna det och jag gör det redan lite. pratar liksom det med mig själv och min familj ibland och tvingar brorsan att lova att ta hem sina läxor så att jag nästan kan få göra dom åt honom. jag blir nästan lite nervös utan det. kommer ju inte läsa det i 3an. jag var ju bra på det. eheh, jag pratar om spanskan alltså. måååste dit. till spanien. nu.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: