erikaklang

CITY/OF/SATAN

Kategori: ERIKA/KLANG





Åt kyckling, ris och currysås idag och kom och tänka på förra sommaren när jag träffade M. Gissar på att det var typ första gången jag sov hos honom som vi lagade det tillsammans. Haha. Och jag minns att jag var så blyg och satt på pallen i hans kök och bara granskade han. (Hans vader, haha, kan inte släppa vader. Det är en av de mest attraherande sakerna på en kille. Om de är så som jag vill ha dom vill säga.) Och att jag sedan knappt vågade äta ifall han skulle tycka att jag åt konstigt eller smaskade eller något. Haha. Sjukt. Förstår inte.

Sen kom jag och tänka på min mentala istid jag hade där vid nyår. Också sjukt. Och förstår inte det heller.

Hade tänkt hålla hov här ikväll för tjejerna då jag har huset för mig själv, men så blev det inte. Har inte mått helt hundra idag heller så det kanske var lika bra så. Så istället har jag kollat på massa filmer. Tröck bland annat igång en av mina favvosar, Grind. Med Mike Vogel i. Läcker! Den där gamla skejtarfilmen får mig alltid på bra humör. Med  låtar av Billy Talent och andra bra att sjunga med i. När jag ändå var igång med det så tröck jag igång Tenacious D och fortsatte sjunga med där. Den gamla klassikern kan man ju alla låtar i trots att det var ett jävla bra tag sedan jag såg den.

Tog föresten med pappa på en sightseeng idag när jag övningskörde. Tog med han så han både fick se och känna lukten av Skutskärsfabriken OCH Korsnäs. Haha. Stannade sedan på K-rauta och sen åkte vi mot valbo och visade han lilla smygvägen mellan Tuva och Johanna. Tyckte det var bra att han kände till den. Han kanske skulle behöva använda sig av den någon gång. Haha.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: