erikaklang

A/RED/CRUSH

Kategori: ERIKA/KLANG




Okej, har haft vekligen fullt upp nu när skolan har dragit igång. Direkt efter uppropet i måndags har jag jobbat hårt. Vi började nämligen med ett projekt det första vi gjorde. 100-lappen, som gick ut på att vi skulle få en hundralapp att öka så mycket som möjligt på ett dygn på vilket sätt vi ville. Så, min grupp satte oss ner dirket och började planera, ringa runt och ta beställningar och handla ingridienser. Vi valde nämligen att baka till olika företag. Direkt efter åkte jag på träning och när jag kom hem kom gruppen hem till mig och vi satte igång att baka. Höll på till midnatt ungefär, lade oss och sov och träffades igen klockan 7 på morgon och satte igång att baka. Och bra gick det! Tjänade närmare två tusen kronor, sedan var vi tvugna att dra av för bensin och ingridienser och sånt. En hundring skulle tillbaka till läraren, resten fick vi dela på! Göttmos. Efter det gjorde vi en presentation och jag åkte på träning. Kom hem vid 22 och dog. Imorse kl. halv 9 hade vi redovisning för ekonomi-ettor, tvåor och treor. Sedan har vi haft ekonom-jakten hela dagen. Pjuu. Jävla rivstart! Nu är det lugnt iallafall. Imorgon börjar vi gå efter schemat och, tja, ni i gävle kommer nog att få se mig i tidningen. ehehe. fan.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: