erikaklang

VAD SA NI NUDÅ?

Kategori: ERIKA/KLANG


Jack Siegel/Theskullset

Sitter i sängen, nybytta lakan, solen skiner in igenom fönstret, ljuv musik i högtalarna och cheesecake i knät. Kan inte bli så mycket bättre.

Igår var jag och ca 20 pers till hemma hos emma som har fyllt år. Åt mat, gjorde lekar och partade loss. Hon fick finaste presenterna någonsin. Kläder, en guldfisk och en vandrande pinne! haha. Vandrande pinnen, som hon fick av mig, ida och ida, har jag döpt till Svenne, eftersom han dansade så fint till Svennebanan låten. Jag lovar de diggar till musik! Det var lite hårt att ge bort honom efter nästan en vecka hemma hos mig. Hon blev iallafall glad, lillesyrran hennes alltså! haha.

Idag ska jag spela minigolf med två girls och tre grapps och ikväll är det party igen för Nilsson som också har fyllt år. Yiha.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: