erikaklang

WE ALL NEED LOVE

Kategori: ERIKA/KLANG


crew - jak&jill

Dagens vill ha: sommarlov, sommarlov, sommarlo-o-ov! och Peace and love! Dagens klädsel: Ni vet söndagsklädseln - stor tee och undies. Dagens frisyr: knut. Dagens låt: alla lugna du kan hitta. tex tracyDagens saknad: kolla här, rad 17-18. åhh Dagens drog: nässpray.  Dagens humör: trött och galet förskyld. Dagens dummaste: fasen, jag brukar ju aldrig vara sjuk ju. Dagens hälsning: hälsar till käre gud bara, gör mig frille. en dag av sjukhet och jag tror jag ska dö. är inte van med det här. är redan uttråkad. Dagens TV: det blir film efter film efter film. Dagens roligaste: när mamma berättade om min kusins match igår. hon hade så lugnt i målet att hon kunde stå och äta korv. haha sallydå. Dagens planer: Sägen, tv och på eftermiddagen kanske en liten läxa kan bli gjord. får se.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: