erikaklang

EMMA-LEE

Kategori: MUSIC


Men vad nu? Vad är det som händer? Jag måste hålla med nilsson alltså. Johan Palms nya låt är fan bra ändå. Jag som hatade Johan förut. Det går såklart fortfarande inte att kolla på honom men om man låter bli att kolla och bara lyssna på låten så är den helt okej. Eller så kollar ni på videon och blundar för johan och kollar på bullen och alla andra figurer i bakgrunden. Så gör jag. Den kanske är dålig första gången man hör den, för det tyckte jag. Men eftersom jag ville se bullen har låten gått några gånger i högtalaren och nu är den bien alltså!

Kommentarer

  • ida säger:

    hahaha ;) jag har inflytande på dig erika ;)

    2009-05-06 | 21:26:07
    Bloggadress: http://idanilssons.blogg.se/
  • sofia säger:

    hoppas du skämtar erika! den gången johan palm skulle bli bra skulle ja ta livet av mig!

    2009-05-07 | 19:14:13

Kommentera inlägget här: