erikaklang

aRMAda

Kategori: ERIKA/KLANG


i kungsberget i fredags.

Jag har ganska så fullt upp just nu. Imorgon ska vi ha en utställning på skolan. Nästan allas föräldrar ska komma, lärare och dessutom ska cirka 60 studenter runt om i världen komma. Från Kina bl.a. Spännande men lite nervöst också. Sedan åker ju jag till fjällen nästa vecka så jag har massa saker som jag måste göra innan dess. jag missar liksom engelska nationellaprov vilket inte är så bra, även simningen och kostlära provet. Tung vecka att vara borta faktiskt. Och nu på fredag ska jag ha med mig fika till skolan och vi har svenska prov. Och just det. Matteupgift inlämning på torsdag också. Oj, nu var det mer att göra än vad jag trodde. Men äh, satan vad jag längtar till fjällen. See you guys.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: