erikaklang

ANDRA JUNI

Kategori: ERIKA/KLANG

Vi var lediga idag och nog har jag hunnit med saker allt. På grund av att jag gick upp kl. halv åtta för att åka till tandläkaren så gick inte hela dagen åt att slöa.. som den annars brukar.. Den började med ett andläkarbesök, promenerade hem i regnet och lyssnade på radion för en gång skull. Konstaterade åter igen att låtar som är brand new på radion har jag lyssnat sönder och tröttnat på för en månad sedan. Vilket är riktigt trist. Iallafall så åkte jag till skolan och träffade ida, vi skickade äntligen in tidningen som nästa års ettor ska få på tryckning. Efteråt strosade vi omkring på stan och ida shoppade gärnet. men man ställer såklart alltid upp som smakråd. Eller hur?  Åkte buss hem, satte på S.O.S med underbara Stig "Stickan" Helmer. Åkte och hämtade mor och fars cyklar som var på lagning och efter det åkte faktiskt hela familjen ner på stan. Min bror köpte avgslutningskläder och ni vet, han kan ju inte köpa vad som helst. Pappa köpte mig en liten överaskning, som ni senare kommer att få ta del av skulle jag tro. Vi fick även en wobaboba-ball, alltså en sådan som kan studsa på vattnet, eftersom jag lyckades kasta bort den förra sommaren. Ni vet, vad ska man göra om man har sån jävla bra teknik och kastar för långt. haha. Jag köpte även ett par till rackartygs-klackskor föresten. Vi åt på max och när jag kom hem satte jag dirket igång med en makeover på en klänning som jag inte riktigt har gillat förut. Sprättade lite, strykte, pillade och fixade och nu är den redo att bäras på studenten. Hela outfiten är klar ungefär. Liite bra tjej. Nja okej, det var ett jävla detaljinlägg, men vet ni, det är så jag har vart idag. Nice ha? Kikade på Paris Hiltons new BFF också föresten, galet så patetiska man kan vara.. Och desperate såklart. Tisdagens höjdpunkt. Det är dags att lägga ner nu va, blir lite väl flummigt. Men det spelar också in i dagens humör. IMORGON; APU. Kiss

ps, skaffa er en LNK.

Kommentarer

  • tuva säger:

    låter som en bra dag erika ;)

    2009-06-03 | 09:40:47
    Bloggadress: http://tuvamalmo.blogg.se/
  • Anonym säger:

    vaffan är LNK?

    2009-06-03 | 16:29:36
  • hgj säger:

    tar du studenten? :S

    2009-06-03 | 17:50:11

Kommentera inlägget här: