erikaklang

SUNNYDAY

Kategori: ERIKA/KLANG

Det har regnat konstant hela dagen, tråkig apu på plantagen och besök = 0. Åkte och handlade fika med pappsen då man får passa på att festa när inte mamma är hemma. Bjuder iallafall på lite bilder ifrån Billudden.



girls

grr

hungriga brudar va Y

pettan & stina

birdie

GAH

Tuva, Linda, Johanna, Rusul och jag.

fyfarao för måsar som är sveriges äckligaste djur


johanna skrapade foten, då trollade klangcius fram detta ur väskan. Fashion.

okej, jag hade inte hunnit fått av mig brallorna

Ida, Jag, Emma, Linda, Johanna och Tuva. Vilken jävla liga!

vad är det här för liten pirat?

livsnjutarN

sötnos

el jefe

tuvis. alla bilder är hennes.

Kommentarer

  • asdf säger:

    grr" bilden var nog de fulaste jag sett

    2009-06-05 | 11:30:44
  • tuva säger:

    ingen här är ful!

    2009-06-08 | 09:31:13
    Bloggadress: http://tuvamalmo.blogg.se/

Kommentera inlägget här: