erikaklang

I&E x2

Kategori: ERIKA/KLANG



Sådär nilsson, nu har du en bild på oss från igår och som jag sa är de gaaaalet snygga. Alla ser ut sådär.  Nu har jag till och med förnedrat oss en smula. Jag bär till och med mössa på sommarlovet vilket är en riktigt tragisk syn. Men det var ju håret också, så mössan satt bra där den satt. Något risiga brudar. Helt okej.    Helt oviktigt, ack. Iallafall så kollade jag på I taket lyser stjärnorna tillsammans med Ida, Ida och Emma igår. Popcorn, läsk och tjejsnack och vi hade grymt mysigt. Kiss.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    FYFAN VAD JAG HATAR DIG ! JAG SA ATT DU INTE FICK LÄGGA UPP!

    2009-06-15 | 18:01:41
  • jolli säger:

    snygging där ida, msn? ;)

    2009-06-16 | 00:34:24
  • ida säger:

    tack erika ! nu är inte inlägget lika hemskt!

    2009-06-16 | 14:29:00
    Bloggadress: http://idanilssons.blogg.se/
  • ida säger:

    tack erika ! nu är inte inlägget lika hemskt!

    2009-06-16 | 14:29:08
    Bloggadress: http://idanilssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här: