erikaklang

HISTORISK VINST

Kategori: ERIKA/KLANG


Vi är nu kungar i korridoren. Ekonomiettorna vann mot tvårona igår med 7-2. Ren utklassning skulle jag vilja säga. Bättre coach får man leta efter också. Nu måste jag plugga arslet av mig och skriva så att pennen(fingrarna) glöder. Jag har nämligen en stor historia uppsats som ska in på fredag och jag är inte ens halvvägs. Dessutom har jag knappt någon tid att skirva. Jag har träning senare som jag måste gå på eftersom jag kan inte kan gå imorgon då jag måste vara på läkerol arena. Just det, det har ni inte hört något om. Min klass är då med i en tävling som heter Gästrikland i världen. En tävling om hur vi tror att det kommer se ut om 10 år.  Det ska presenteras imorgon på Läkerol samtidigt som Brynäsmatchen och vi måste vara där. Om vi vinner måste vi gå ut på isen också. Nä nu måste jag skriva, skriva, skriva . gaaaahh.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: