erikaklang

BLINDED/BY/THE/LIGHT

Kategori: LISTS


ph: via thecobrasnake

+ Att Erik vann idol!
+ Att det åtminstone blev oavgjort i våran match mot Falun U2 idag.
+ Att jag stänkte in en pinne.
+ Att ligga så tätt intill som möjligt och att vakna upp bredvid någon man tycker om.
+ Att det har snöat idag. Yihhoo
+ Att jag fyller år om 6 dagar.
+ Att det är julafton om 12 dagar.
+ Att godiset från igår är kvar.
+ Att min musiksmak återigen är bäst.
+ Att bada.
- Att det "bara" blev oavgjort i våran match mot Falun U2 idag.
- Att pengarna aldirg räcker till.
- Att jag skulle vilja köpa hela världen till mattias, om nu det ändå kunde gå..
- Att jag inte är musikalisk och kan spela ett instrument ordentligt eller kan sjunga.
- Att det blev stopp i avloppet när jag skulle tippa ur vattnet ur badkaret.
- Att jag har varit tvungen att plugga idag, jag vet!, på en lördag.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    blev det inte översvämning i badrummet om du skulle tippa ur vattnet ur badkaret? :D hahahaha

    2009-12-12 | 23:27:48

Kommentera inlägget här: