erikaklang

KALLA MIG FÄRGLÖS

Kategori: ERIKA/KLANG


I förrgår var ute på en riktig promenad. Jag gick såklart till mitt favortiställe runt Seltan.



Hur kommer det sig att ingen i Gävle har hört talas om det? Galet. Fast det är ju bra så får jag vara själv där.
Men först går man på en lång och ödslig väg som man inte tror leder någon vart alls. Sedan börjar man skymta golfen, ser en Mc klubb och sen måste man gå förbi några bommar. efter bommarna kommer en jobbig backe och sedan skymtar man det här.



Ett gammalt ställe där man förvarar trottoarkanter. Allt är så knepigt.
Men om man fortsätter en bit till så tar det stopp och då ser man det här.


Trippar man fram lite mer så ser man ut över halva Gävle nästan.


Jag klättrade ner för branten. Som egentligen är mycket brantare än vad det ser ut som.


Massvis med tussilago.

Jag kikade även till min gamla bil som jag upptäckte förra året.

Det var riktigt myms i solen.
Slut.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: